آقای هفتم
mehrshadhanafi.lxb.ir


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تبلیغات
mehrshadhanafi.mahtarin.com
تاریخ : دو شنبه 28 مهر 1390
بازدید : 1736
نویسنده : مهرشاد حنفی

آقای هفتم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

برترین وبلاگ پایه هفتم ( اول متوسطه )

دانلود کتاب - نمونه سوال - فیلم

نمرات عالی در امتحانات به دست آورید.

http://masterhaftom.blogfa.com

مطالب جالب و آموزنده !!!!!



:: موضوعات مرتبط: رمز تقلب بازی و ترینر , عکس , علمی , آهنگ , داستان و رمان , دانلود فیلم و کارتون , دانلود بازی و نرم افزار , دانلود بازی و نرم افزار برای کامپیوتر , دانلود بازی و نرم افزار برای آی او اس و مک , دانلود بازی و نرم افزار برای آندروید , ترفند , بازی آنلاین , ,
تاریخ : پنج شنبه 19 دی 1392
بازدید : 1247
نویسنده : مهرشاد حنفی

بازی Traffic Racer در سبک اتومبیل‌رانی است و در آن شما باید تلاش کنید در بزرگ‌راههای شلوغ با لایی کشیدن از بین ماشین‌ها، هرچه می‌توانید بیشتر به‌جلو حرکت کنید و امتیاز بیشتری به‌دست آورید. در این بازی با کسب امتیاز می‌توانید از فروشگاه ماشین خود را ارتقا دهید یا حتی ماشین‌های بهتر و با قابلیت‌های بیشتر بخرید. این بازی همچنین از گرافیک ۳بعدی بهره می‌برد. برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید. این بازی برای صفحه‌ی iPhone 5 نیز بهینه شده است.

 

traffic racer بازی ماشین سواری زیبای Traffic Racer 1.2   آیفون و آیپد

دانلود در ادامه



:: موضوعات مرتبط: دانلود بازی و نرم افزار , دانلود بازی و نرم افزار برای آی او اس و مک , ,
:: برچسب‌ها: بازی ماشین سواری زیبای Traffic Racer 1 , 2 – آیفون و آیپد ,
تاریخ : شنبه 30 آذر 1392
بازدید : 987
نویسنده : مهرشاد حنفی

اگر منتظر بودید بالاخره اپل سیستم‌عامل قابل احترام قبلی را عوض کند و نمونه ای کاملا جدید با ویژگی های نو و اصلاح ایرادات نسخه های پیش عرضه کند، باید خوشحال باشید. چون دقیقا اپل همین کار را کرده است.

اپل جدیدترین سیستم‌عامل خود به نام iOS7 را عرضه کرد.  



اگر منتظر بودید بالاخره اپل سیستم‌عامل قابل احترام قبلی را عوض کند و نمونه ای کاملا جدید با ویژگی های نو و اصلاح ایرادات نسخه های پیش عرضه کند، باید خوشحال باشید. چون دقیقا اپل همین کار را کرده است.

طراح کالیفرنیایی سیستم‌عامل اپل – جانی ایو -، iOS را به طور کلی تغییر داده و می توان گفت موجب پوست اندازی کامل این نرم‌افزار شده است. تیم کوک – مدیر عامل اپل – نیز در این رابطه گفته است: این بزرگ ترین تغییر iOS از زمان تولید و عرضه نخستین آی‌فون است و کاربران با نرم‌افزاری کاملا نوین مواجه هستند.

آیکون‌ها و فونت‌های جدید




همان طور که انتظار داشتیم، آیکون ها ظاهر ساده تری دارند و از طراحی بافت‌دار اپلیکیشن ها و سایه های آنها اثری نیست تا در واکنش به فعالیت های شما، عمق و حالت سه‌بعدی به برنامه ها بدهند. فونت ها نیز شاهد تغییرات اساسی بوده اند و حروف و خطوط  بزرگ تر دارند که یادآور ویندوز 7 مایکروسافت است.........

 

بقیه در ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: علمی , دانلود بازی و نرم افزار برای آی او اس و مک , ترفند , ,
:: برچسب‌ها: در مورد iOS7 ,

تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد


mehrshadhanafi.loxblog.com
به وبلاگ من خوش آمدید.در این سایت همه چیز وجود دارد مثل بازی.کد تقلب بازی ها.آهنگ.جی تی آی.کارتون.رمان.داستان.علمی.نرم افزار کامپیوتر و آیپد و آیفون و آندروید.ترینر.عکس های خنده دار.فکری.زبان.درسی و آموزشی و ...............من مهرشاد حنفی هستم.لطفا از صفحات دیگر وبلاگ دیدن نمایید و در وبلاگ عضو شوید.در نظر سنجی شرکت کنید.درنظر سنجی (شما کدام یک از مورد های زیر را دوست دارید؟) هر موردی را که بخواهید در وبلاگم میگذارم.راستی منتظر نظرات خوب شما هستم.وبلاگ منو محبوب کنید و به دوستان و آشنایان این وبلاگ را معرفی کنید.اگر هم خواستید مطالبی به وبلاگم اضافه کنید و از بعضی مطالب مخصوص اعضا برخوردار شوید پس در وبلاگم عضو شوید. ((((منتظرم))))

شما کدام یک از مورد های زیر را دوست دارید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چیز دونی و آدرس mehrshadhanafi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com